torsdag 21 oktober 2010

Min kollega Annelie skriver kåseri för HN!

Förbaskade fotfil

Jag var ensam hemma och skulle ta ett bad. Faktum är att jag redan hade lagt mig i badet när jag började se mig om efter fotfilen när jag kom på att den av någon märklig anledning hade hamnat i köket (hur, hur, HUR?). Det var onekligen en lite neslig situation, men jag var vid gott mod när jag lämnade varmvattnet och svepte en handduk om mig. Ivrig att komma tillbaka till badet, lite för ivrig skulle det visa sig, småsprang jag till köket. Ja, för jag kom just dit. Eller, mina underarmar hamnade på köksgolvet. Resten av min kropp landade på tv-rummets linoleumtäckta golv.
forts. på http://hn.se/mera/kaserier/1.997695-forbaskade-fotfil

2 kommentarer:

  1. är du galen??? du kan väl fila när du inte själv sitter i badkaret!

    P

    SvaraRadera
  2. Trodde det var Jocke som gjort denna bedrift. Såg att det var din kollega, sorry.

    SvaraRadera