fredag 4 februari 2011

Har varit lite mycket nu...

Det har varit lite dåligt med uppdateringar här... Det har varit lite mycket... Skriver en del på min nya bestseller (?)... Skulle läsa lite på universitet nu på våren, men klantade till det. Det blev inga studier i datorstött lärande. Däremot halkade jag in på en kurs i religionsvetenskap. Det skall bli, och redan är, spännande.

Jag tror jag missat att skriva det här, men det var lite kul... I november-december pratade chefen med mig och frågade lite om boken, Darien. Hon tyckte att det kunde vara kul att ge den som julklapp till de anställda :) Sagt och gjort, hon beställde ett gäng och jag signerade! Så nu borde jag vara uppe i 50 ex sålda. Det är en bit kvar till Harry Potters försäljningssiffror, men jag är glad ändå. En del föräldrar till mina elever jobbar på skolan, så boken har spritt sig till ett par av dem. Få se vad de tycker. Det hade varit roligt med ett utlåtande. Undrar om de vågar såga mitt skrivande, samtidigt som jag försöker lära dem hur man gör... Well, well... Fram med religionsboken...

JE

1 kommentar:

  1. Hej Joakim! Hittade din blogg precis. Kul att du skrivit en bok! Den måste jag ju läsa. :) Var får jag tag på den?? / Anne Jändel

    SvaraRadera