söndag 7 november 2010

Skriver artiklar?

Jag har en deadline - det tycker jag är bra!

Jag har upptäckt att jag måste arbeta med någon slags deadline i sådant som jag gör. I alla fall med sådant som jag känner att jag "måste" göra. Nu har jag tagit på mig att skriva ett par artiklar till vår lokala tidning Viska!

En av artiklarna kommer handla om Darien och mitt skrivande. En annan handlar om Freda! i Viskadalskyrkan; ett fredagsnöje för barnfamiljer med tacobuffé, teater, liveband och godis! En tredje artikel ska handla om tjejkvällarna i nämnda kyrka. Det är träffar med mat och en inbjuden talare, om allt mellan himmel och jord.

Jag skrev ganska snabbt ihop de båda första artiklarna, men sedan tog det stopp. Nu har jag mailat den ansvarige utgivaren och fått ett datum. Nu känner jag att jag ska sätta igång och få det gjort. Men istället skriver jag det här... Well, well... Även solen har sina fläckar :)

/JE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar